Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.

Klinikk for prehospitale tenester - HMR

Klinikk for prehospitale tenester i Møre og Romsdal har ansvar for akuttmedisinsk beredskap med båt- og bilambulanse, luftambulanse, AMK og pasientreiser. Ved behov for akutt medisinsk hjelp - ring 113!

Klinikksjef 
Lars Erik Sjømæling

Kvalitetsrådgiver
Reidun Ansok

 

Trenger du å kome i kontakt med nokon på klinikken?

Vi set pris på at du ønskjer å kome i kontakt med oss! For å ivareta både personvern og effektivitet, publiserer vi ikkje kontaktinformasjon for kvar enkelt ansatt på klinikken. Dersom du har spørsmål, kan du gjerne sende ein e-post eller ringe, så sørgjer vi for at henvendinga di blir vidareformidla til rett person. Telefonnummer og e-postadresser finn du lengre ned på sida. Takk for di forståing!

Pasientjournalen din er ei samling av opplysingar om helsehjelp du har fått. Som pasient har du rett til innsyn i alle dokument i din eigen pasientjournal.

Ved førespurnad om innsyn i din journal blir journalen sendt til deg på Helsenorge.no.

Pårørende kan ha rett til innsyn i andre sin journal.

Klikk her for å sjå korleis du kan be om innsyn

Dersom du som pårørande skal be om innsyn i journalen til ein som er død må du inntil vidare bestille eigen journal og beskrive kven sin journal du ønsker innsyn i. Skriv avdødes namn og fødselsnummer i merknadsfeltet i skjema for journalinnsyn.

Du har rett til å klage til helseføretaket og Fylkesmannen dersom du meiner at du ikkje har fått oppfylt dine rettar som pasient, eller at du ikkje har motteke dei helse- eller omsorgstenestane du har krav på. Lova skal sikre at alle har tilgang på nødvendige helsetenester, og at desse er av forsvarleg kvalitet. 

Meir informasjon og skjema for å sende inn ein klage finn du her

 

Etterlysning personlege eigendelar:
Dersom du etterlyser personlege eigedelar i samband med ambulansetransport, ber vi deg fyrst ta kontakt med mottaket ved det aktuelle sjukehuset( eller annet avreise og ankomst sted).
Merk at alle ambulansar vert grundig sjekka og reingjorde mellom pasienttransportar, så det ligg ikkje att noko i bil/båt/luftambulansane. 

 

Hospitering
Søknad om hospitering sendes elektronisk til postmottak@helse-mr.no
Sensitive personopplysingar må ikkje sendast via e-post.

 

Du finn meir informasjon om kvar enkelt avdeling og seksjon lenger nede på sida.

 

 

 

Kontakt

Telefon

Sentralbord Sunnmøre

70105000

Sentralbord Nordmøre og Romsdal

71120000

Postadresse

Helse Møre og Romsdal HF
Klinikk for prehospitale tenester
Postboks 1600
6026 Ålesund

Praktisk informasjon

Kostnadar for legen si deltaking i utrykningar med ambulanse blir dekt av helseføretaket, Helseøkonomiforvaltningen (HELFO) eller den enkelte kommune. ​Legen må sjølv i kvart enkelt tilfelle rette krav til den enkelte eininga.

Eksempel:

  • Utrykning frå legekontor/legevakt med ambulanse kl 12:20. Framme hos pasient kl 12:35. Totalt 15 minutt, blir dekka av helseføretaket.
  • Undersøking av pasient kl 12:35 - 12:50. Takst for sjukebesøk/konsultasjon, vert dekt av HELFO.
  • Følgje i ambulanse kl 12:50 - 13:20. Totalt 30 minutt, blir dekka av helseføretaket.
  • Returreise til legekontor/legevakt kl 13:20 - 13:50. Totalt 30 minutt, vert dekka av helseforetaket.
  • Fra det tidspunktet ledsagelse iverksettes og til lege er tilbake på legevakt benyttes gjeldende timepris (salærsats), avrundet til nærmeste halvtime. 

Dersom det er brukt drosje fram til pasienten eller tilbake til legekontoret, skal kostnadane dekkast av kommunen. Helseforetaket dekker reisetid utifrå takst.

Dette skjemaet må du fylle ut for å få dekka kostnadane dine:

Regning for legeledsagelse med ambulanse.pdf

Ufullstendig utfylte rekningar blir returnerte.

 

Regelverk HELFO

For informasjon om regelverket sjå HELFO sine sider.

Forskrift om stønad til dekning av utgifter til undersøking og behandling hos lege - sjå Lovdata sine sider.