Førande dokument for Lærings- og meistringssenteret

Her finn du lokale, regionale og sentrale føringar for lærings- og meistringsverksemda i Møre og Romsdal.

​Styrande dokument for Læring- og meistring i Helse Møre og Romsdal og Helse-Midt​

Regional Handlingsplan opplæring av pasienter og pårørende Helse Midt-Norge 2023 - 2027 (pdf)

Handlingsplan Lærings- og meistringssenteret i Helse Møre og Romsdal 2023 - 2025 versjon 1.1 (pdf)

Rettleiar for digital opplæring av pasientar og pårørande Helse Midt-Norge frå 2021