Pasientkurs

Autisme - Foreldre til barn - Minoritetsspråklege -Kristiansund

Kurs for foreldre som har små barn med autismespekterdiagnose. Kurset vil bli oversatt til ditt språk.

Passert
25.
oktober
  1. 25. okt. 2023

Tid og stad

Når

1. 25. okt. 2023

Type arrangement

Gruppeopplæring

Habilitering barn og ungdom Kristiansund (HABU)

Kvar

Kristiansund sjukehus

Frist for påmelding: 30. sep. 2023

Om barnet ditt har åpen sak i HABU kan det ringes på telefon 71 21 75 70 for påmelding.

Om barnet har åpen sak i en annen avdeling i Helse Møre og Romsdal, skjer påmeling via aktuell avdeling.

Om barnet ditt ikke har åpen sak i Helse Møre og Romsdal, må dere ha henvisning fra fastlege. Elektronisk henvisning sendast då til Habilitering barn og ungdom Kristiansund (HABU) - merk "Fremmedspråklig".

Kvifor delta

Kurset er for deg som føresett med barn som nyleg har fått diagnosa autisme. Med kurset ønsker vi at foreldre/føresette skal få auka kunnskap om kva autisme er. Denne opplæringa er tilpassa personar som ikkje har norsk som førstespråk (for minoritetsspråklige). Kurset blir oversatt til ditt språk. Vi oppmodar begge foreldre til å delta på opplæringa.

Innhald*

• «Hva er Autisme? ved psykolog
  • «Hverdagen med Autisme. Struktur og tilrettelegging» ved spesialpedagog
  • Brukerhistorie
  • «Alternativ supplerende kommunikasjon og språk» ved spesialpedagog
  • «Rettigheter og støtteordninger» ved vernepleier
  • Tid til spørsmål, oppsummering og evaluering . *Med atterhald om endringar i programmet.

Praktiske opplysningar

Kurset/gruppeopplæringa går over ein dag frå kl. 09.30 - 14.45.

Det blir enkel servering av lunsj, kaffi/te og frukt.

Bevertninga/kurset kostar 150 kr, og vil bli fakturert i etterkant av kurset.

Dersom du ikkje kan møte til time ber vi deg kontakte avdelinga snarast på telefonnummer 71 21 75 70 .
Dersom du ikkje møter uten å ha gitt beskjed innan 24 timer, kan du bli belasta med eit ikkje møtt gebyr etter gitte takstar.

Parkering mot avgift.

Rettar og eigenandel

Ingen eigenandel på kurset. Som foresatt kan du søke om opplæringspengar om du/de må ta fri frå jobb.

Lenke til utfyllande informasjon om rettar finn du her

Nyttige nettsider

Støtteordninger for familier i barne- og ungdomspsykiatrien - St. Olavs hospital (stolav.no)

Autismeforeningen i Norge, Møre og Romsdal fylkeslag