Vi tilrår at du alltid nyttar siste versjon av nettlesaren din.

Utlysing av interne midlar HMR

Såkornmidlar

For å stimulere til auka forskingsaktivitet og vitskapleg publisering i Helse Møre og Romsdal HF vert det lyst ut interne forskingsmidlar.

Utlysing såkornmidlar høst 2024

Seksjon for forsking og innovasjon lyser nå ut såkornmidlar i kategori 1-5.  Du kan søke om støtte på inntil 250 000 kroner. 

​Søknadsfrist kategori 1-5:
Fredag 8. november 2024 (kl. 2359)

Du kan søke med planlagt oppstart f.o.m. 1.januar 2025. 
Midlene i sin helhet må brukes innen 12 måneder fra tildelingsdato. Bruk skal skje i tråd med budsjettet lagt ved søknaden, og det er viktig å komme raskt i gang. 

Satsingsområde:

Det er forventa at søknadane fell inn under eit eller fleire av Helse Midt-Norges satsingsområde for forsking:

  • Klinisk forsking
  • Helsedata
  • Persontilpassa medisin (også kalt presisjonsmedisin)
  • Teknologi i helsetenesta
  • Helsetenesteforsking

Du kan søke på:

  • Kategori 1 - skrive artikkelutkast 
  • Kategori 2 - skrive protokoll til ph.d.- eller postdoktorsøknadar 
  • Kategori 3 - skrive søknadar til forskingsprosjekt eller forskingsprosjekt med innovasjonspotensiale
  • Kategori 4 - dekke upårekna utgifter i oppstart av, eller undervegs i ph.d.-, postdoktor-, forskingsprosjekt eller forskingsprosjekt med innovasjonspotensiale
  • Kategori 5 - dekke utgifter i samband med m.a. forskingskurs, forskingsseminar, oppstartsseminar, nettverksmøter, utenlandsopphald. * 

Kategoriane 6-8 kan søkast fortløpande: 

  • Kategori 6 - Utgifter i samband med publisering ("Open access", korrekturlesing, språkvask - inntil 30 000,-) NB; sjå særskilde krav til open access** 
  • Kategori 7 - Utgifter i samband med presentasjon av forsking på konferansar (inntil 30 000,-)* 
  • Kategori 8 - Frikjøp for å skrive kappe /sammenskriving til ph.d.-avhandling (inntil 2 månadar frikjøp)

*I samband med reise/ kurs o.l. kan du søke refusjon av utgifter til mat/kost, men vi refunderer kun basert på kvitteringar (2024-sats, ref: Statens reiseregulativ).  Du vil ikkje få refusjon for matutgifter uten å ha kvitteringar. Søknad om refusjon sendast etter at reisa er gjennomført.


VIKTIG - Krav til søknadar
NB: 
Søkar må sjå til at søknaden oppfyller alle krava for sin kategori - søknadar som er mangelfulle vil verte avvist. 

For alle kategoriar: 
  • Søkar må vere tilsett i minst 50% stilling i Helse Møre og Romsdal.
  • Ved søknad om frikjøp /støtte til å dekke kostnadar til løn - hugs å inkludere sosiale kostnadar i budsjettet (grunnløn*1,5 (sos.kostn)).
  • Driftsmidlar: dersom du som søkjer allereie har driftsmidlar i prosjektet / stillinga di (ph.d., forskar m.fl) det vere tydeleg i budsjett korleis driftsmidlar er brukt/ planlagt brukt og kvifor du treng ekstra midlar ut over driftsmidlane. 
  • Alle artiklar som spring ut frå såkornmidlar skal krediterast føretaket etter gitte reglar (Sjå meir informasjon her: Publisering og formidling - Helse Møre og Romsdal (helse-mr.no) 
  • Rettleiar/mentor eller søkar bør ha forskarkompetanse (ph.d.-nivå) 
  • Alle obligatoriske vedlegg må samlast i ett pdf-dokument som lastas opp saman med søknaden 

VEDLEGG: 

Obligatoriske vedlegg kategori 1-5:

  • Kort beskrivelse av prosjektet (problemstilling, hypoteser, datagrunnlag etc.)  
  • Tidsline/ framdriftsplan
  • Budsjett / oversikt over kostnader (se eksempel under)  
  • Permisjonsstøtte/leiarforankring frå seksjons- eller avdelingsleiar (ein kopi av e-post er tilstrekkeleg)

 Obligatoriske vedlegg kategori 6:

  • Kortfatta søknad  
  • Beskriv kvifor eksisterande open access avtalar ikkje er dekkande (sjå **)
  • Budsjett / oversikt over kostnader (se eksempel under)
  • Utkast av artikkel 

Obligatoriske vedlegg kategori 7:  

  • Kortfatta søknad (klargjer om presentasjonen inngår som en del av opplæringsplanen i et phd-løp - og om same prosjekt har mottatt såkornmidlar til presentasjon av forsking tidlegare) 
  • Budsjett / oversikt over kostnader (se eksempel under)  

Obligatoriske vedlegg kategori 8: 

  • Kortfatta søknad med tidsline 
  • Budsjett / oversikt over kostnader (se eksempel under) 
  • Permisjonsstøtte/leiarforankring frå seksjons- eller avdelingsleiar (ein kopi av e-post er tilstrekkeleg)

Eksempler på maler: 

**Særskild krav for søknadar om å dekke utgifter til open access 
Nasjonalt er det forhandla fram avtalar med ulike forlag som enten gir rabatt på publiseringsavgifta ved open access eller at avgifta fell heilt bort. Dersom du har ei tilknyting til ein utdanningsinstitusjon gjennom ​​t.d. phd-opptak eller kombinert stilling  du sjekke om du får redusert avgift gjennom deira eksisterande avtalar før du søker såkornmiddel. Du kan nytte deg av avtalane sjølv om du skal kreditere både utdanningsinstitusjonen og helseføretaket i publikasjonen.
(Oppdatering mai 2024: Helse Møre og Romsdal er no inkludert som sjølvstendig part i open access-avtalane i helse midt. Praktisk info om dette kjem.  
Sjekk open access-avtalane for din utdanningsinstitusjon her.
 
Søknadane vil bli vurdert av Innstillingsrådet HMR og ekstern evaluator. 

Spørsmål?
Kontakt Seksjon for forsking og innovasjon på  forsking@helse-mr.no
 

Søk her

Klikk her for å sende inn søknad om såkornmidlar
(Krev at du er på HelseMidt-nettverk) 

Innstillingsrådet

Innstillingsrådet HMR har som oppgåve å vurdere søknadar for tildeling av forskingsmidlar i katogoriane såkornmidlar, ph.d.-stipend og prosjektmidlar.

Medlemmer og mandat

Sist oppdatert 23.10.2024