Klage og erstatning
Du har rett til å klage til helseføretaket og Statsforvaltaren dersom du meiner at du ikkje har fått oppfylt dine rettar som pasient, eller at du ikkje har motteke dei helse- eller omsorgstenestane du har krav på. Lova skal sikre at alle har tilgang på nødvendige helsetenester, og at disse er av forsvarleg kvalitet.
Retten til nødvendig helsehjelp er nedfelt i Lov om pasient- og brukerrettigheter § 2-1b. I lova framgår også andre rettar, som til dømes retten til fornya vurdering (§ 2-3), rett til fritt behandlingsval (§2-4) og rett til dekning av utgifter til pasientreiser (§ 2-6) med meir. Du finn meir om Dine rettar her. Helseføretaket skal vurdere di klage, og sende den vidare til Statsforvaltaren viss du ikkje får medhald her.
Bruk helst skjemaet Klage til Helse Møre og Romsdal HFDette elektroniske skjemaet er ei sikker løysing: Det vil seie at du også kan bruke skjemaet til å sende inn sensitive opplysningar, som helseopplysningar.